leden-inschrijfformulier

Bestaande leden:
Om de leden-administratie van onze tennisvereniging te actualiseren, verzoeken wij u allemaal om eenmalig onderstaand leden-inschrijfformulier in te vullen. We hebben dan van iedereen o.a. de juiste adres-gegevens, email gegevens en geboortedatum. Ook kunt u aangeven of u bepaalde activiteiten voor de club wilt doen, bijvoorbeeld voor de jeugd, op het tennispark, of bijv. met  de toernooien. Ook als u alleen af en toe eens wilt helpen, horen wij dat graag van u. Hieronder kunt u het formulier downloaden. U kunt het ondertekende formulier weer inleveren bij de penningmeester: Gerda van Rijn, Pirolastraat 25, 8881 CD West-Terschelling. Mailen kan ook: tow-penningmeester@ziggo.nl

Download het leden inschrijfformulier 2019 hier

Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite!!

Nieuwe leden:
Voor toekomstige nieuwe leden allereerst natuurlijk: Van harte welkom!  Met bovenstaande link kunt u het inschrijfformulier downloaden, invullen en terugsturen aan onze penningmeester (adres zie boven). Hierna ontvangt u dan de betalingsgegevens. Zodra u de contributie heeft voldaan, kunt u naar hartelust gebruik maken van de banen op ons gezellige tenniscomplex.

Tot ziens op de baan!

Het Bestuur

Wilt u meer weten over TOW, download dan onze Informatie Folder .

Folder