Voor leden
Met uw lidmaatschapsnummer kunt u 24 uur van tevoren een baan reserveren. Dit kan via onze site www.tvtow.nl. U dient eerst in te loggen via MijnTOW. U kunt per dagdeel maximaal 1 uur (gratis) tennissen.
U kunt ook iemand meenemen die geen lid is, deze introducé betaalt dan de helft van het baanhuurtarief. Dit rekent u af bij de kantinedienst of betaald u via de kassen met pin (€ 12,50).
De kantinebar is gedurende de competitiewedstrijden open. Daarbuiten is de kantine niet bemensd. De kassa is wel ten alle tijden te bedienen.
Bij het reserveren gaan we uit van sportief gedrag. Dit betekent dat niet meerdere uren achter elkaar banen door dezelfde tennispartners gereserveerd mogen worden (uitzondering voor dubbel/ mix spel, er mag dan maximaal 2 uren geboekt worden).

Voor niet-leden
U kunt maximaal 24 uur van te voren een baan huren op de volgende wijzen:

- In de kantine (sportlaan 1)
- Telefonisch (kantine: 0562-442409)
- Indien er geen kantinebezetting is, kunt u een baan huren bij de receptie van hotel Boschrijck (gelegen op 100 meter vanaf het tenniscomplex, Sportlaan 5, tel. 0562-443311).

Ballen en rackets zijn gratis te gebruiken (staat in de hal).

Prijzen

Baanhuur: Maximaal 1 uur. Prijs: € 25,00 per uur (Baan: pin; Boschrijck: contant/pin).
Sportkleding- en schoenen zijn verplicht.
Huisdieren zijn niet toegestaan op het complex.