Kantine instructie 2022

Instructie kantinedienst en uitleg van de boeteregeling 2022

1.         Als het u niet schikt op de ingeroosterde datum uw kantinedienst te draaien, dan dient u zelf te ruilen of iemand anders te regelen. (graag                    aanpassen op het rooster in de kantine wat achter de bar in het postvakje ligt).

Kantinediensten mogen niet gedraaid worden door personen jonger dan 18 jaar

U bent en blijft te allen tijde eindverantwoordelijk voor het wel of niet verschijnen van de door u ingeschakelde persoon. Het is toegestaan om               uw kantinedienst door een ander lid te laten overnemen, maar het bestuur kan ten allen tijde ingrijpen indien blijkt dat er misbruik c.q. verkeerd             gebruik van wordt gemaakt.

Indien u of uw vervanger niet komt opdagen dan geldt de boete- en schorsing clausule zoals vermeld in het huishoudelijke reglement of                        conform het laatste besluit van de Algemene Ledenvergadering.  De boete is door het Bestuur als volgt gewijzigd;

De boete voor “no show” is € 40,00 per kantinedienst.

De afkoop van de kantinediensten is € 65,00 per seizoen.

2.         Bent u die dag de eerste die een kantinedienst draait, dan vindt u de sleutels in het sleutelkluisje (achter de bar) De code wordt u doorgeven                voordat u de dienst draait. De code mag niet worden gedeeld.

3.         Iedereen die kantinedienst heeft, wordt verzocht om zijn eigen parksleutel mee te  nemen.

4.         Activeer de kassa door op het scherm te drukken en open met de sleutels alle (koel)kasten. Er kan alleen betaald worden met pin.

5.         Na uw kantinedienst draagt u alles over aan uw opvolger of – als u de laatste dienst draait, sluit u alle koelkasten af en hangt u de sleutels                    terug in het kluisje. Draai de code vervolgens op 0000. Met uw eigen sleutel kunt u vervolgens het park afsluiten

6.         Het tarief voor introducés bedraagt € 4,00 per baan per half uur.

Spelen er op een baan een of meerdere seniorleden met 2 introducés, dan hoeft maar 1 introducé af te rekenen.

7.         De banen kunnen alleen per uur worden gehuurd.

Om voor gasten te kunnen reserveren via het reserveringssysteem lees de instructie: Verhuurprocedure banen aan gasten.

• Kan via Boschrijck buiten openingstijden van de kantine.
  • Reserveringen zijn inzichtelijk op het computerscherm nadat je bent ingelogd.

8.         Het schema van de kantinediensten wordt ruim op tijd bij de leden bezorgd.

9.         Een uur na de laatst gespeelde wedstrijd sluit de kantine. De kantine mag maximaal tot 23.00uur geopend zijn.

10.       Einde kantinedienst betekent: afsluiten (koel)kasten, kassa hoeft niet afgesloten te worden als mede het pin apparaat (dit gaat vanzelf),                        buitendeur naast koelkast op slot.

Een opgeruimde kantine is natuurlijk vanzelfsprekend.

Deur baan 2 op slot, kantine en toegangsdeur park afsluiten (met eigen sleutel)!

11.       Aan de sleutelbos zit de sleutel van het magazijn, achter in de  heren kleedkamer.

Graag bijvullen indien nodig !

NB:     Lees goed de instructies voor de muziek installatie. Er mag buiten geen muziek aan.

Voor vragen en/of storingen:

Brenda Collens 0653269293