Kantine instructie 2024

Instructies kantinedienst

1. Iedereen die kantinedienst heeft, wordt verzocht om zijn eigen parksleutel mee te  nemen (indien u geen sleutel heeft is deze af te halen bij Scheerman in de boomstraat).
  2. Bent u die dag de eerste die een kantinedienst draait, dan vindt u de sleutels in het sleutelkluisje (achter de bar), anders neemt u de sleutels over van uw voorganger.
  3. De code van het sleutelkluisje wordt u doorgeven voordat u de dienst draait.
    De code mag uiteraard niet worden gedeeld.
  4. Activeer de kassa door op het scherm te drukken. Indien er ingelogd moet worden klinkt dan op kantinemedewerker en daarna op login (er is geen wachtwoord/ code nodig)
  5. Met de sleutels uit het sleutelkluisje kunt u alle (koel)kasten openen en kunt u in het magazijn (via de herenkleedkamer)
  6. Er kan betaald worden met pin (rechts naast de grote koelkast) of met een betaalpas van de club met TOW logo nadat de consumpties zijn ingevoerd in de kassa (zwart plat kastje naast de kassa)
  7. Na uw kantinedienst draagt u alles over aan uw opvolger, tenzij u de laatste dienst draait.
  8. Wanneer u als de laatste dienst van die dag draait, sluit u alle (koel)kasten af en hangt u de sleutels terug in het kluisje.
  9. Draai de code vervolgens op 0000.
  10. Sluit met uw eigen sleutel vervolgens het park af.

Aandachtspunten kantinedienst

1. Lees goed de instructies voor de muziek installatie. Er mag buiten geen muziek aan.
  2. Het tarief voor introducés bedraagt € 12,50 per uur.
  3. Spelen er op een baan een of meerdere seniorleden met 2 introducés, dan hoeft maar 1 introducé af te rekenen.
  4. De banen kunnen alleen per uur worden gehuurd.
  5. Om voor gasten te kunnen reserveren via het reserveringssysteem lees de instructie: 'Verhuurprocedure banen aan gasten' (op papier te vinden in de kantine bij de computer monitor).
  6. Buiten openingstijden van de kantine kunnen gasten reserveren en betalen via Hotel Boschrijck.
  7. Alle reserveringen zijn inzichtelijk op het computerscherm nadat je bent ingelogd.
  8. Het schema van de kantinediensten wordt ruim op tijd bij de leden via email kenbaar gemaakt.
  9. Aan de sleutelbos zit de sleutel van het magazijn, achter in de  heren kleedkamer.
  10. Koelkasten graag bijvullen indien nodig en lege kratten in het magazijn neerzetten.
  11. Een uur na de laatst gespeelde wedstrijd sluit de kantine.
    De kantine mag maximaal tot 23.00 uur geopend zijn.
  12. Een opgeruimde kantine is natuurlijk vanzelfsprekend (prullenbakken legen, bar en tafels binnen en buiten afnemen, afwassen)
  13. Let bij het afsluiten van het park ook op de 'achterdeur' van de kantine (achter de bar) en de deur van baan 2.

Voor vragen en/of storingen:

Brenda Collens 0653269293

Afkoop kantinedienst & boeteregeling 2024

1. Indien u geen kantinedienst wilt draaien, dan kunt u dit afkopen.
    Dit dient u tijdig, aan het begin van het seizoen aan te geven bij de penningmeester.
  2. De afkoop van de kantinediensten is € 65,00 per seizoen.
  3. Als het u niet schikt op de ingeroosterde datum uw kantinedienst te draaien, dan dient u zelf te ruilen of iemand anders te regelen (graag aanpassen op het rooster in de kantine wat achter de bar in het postvakje ligt).
    NB: Kantinediensten mogen niet gedraaid worden door personen jonger dan 18 jaar.
  4. U bent en blijft te allen tijde eindverantwoordelijk voor het wel of niet verschijnen van de door u ingeschakelde persoon.
  5. Het is toegestaan om uw kantinedienst door een ander lid te laten overnemen, maar het bestuur kan ten allen tijde ingrijpen indien blijkt dat er misbruik c.q. verkeerd gebruik van wordt gemaakt.
  6. Indien u of uw vervanger niet komt opdagen dan geldt de boete- en schorsing clausule zoals vermeld in het huishoudelijke reglement of conform het laatste besluit van de Algemene Ledenvergadering.
  7. De boete voor “no show” is € 40,00 per kantinedienst.