TOSL 2020

tiebreakopen@gmail.com

Terschellinger Open Supertiebreak Laddertoernooi
Zaterdag 25 juli en Zondag 26 juli 2020 11:00 - 20:00 uur

Hoe goed spelen jij en je (mix)dubbelpartner onder druk?
Presteren jullie ook als ieder punt extra belangrijk is?

Je kunt dit testen tijdens het eerste Terschellinger Open Supertiebreak Laddertoernooi.

Hoe werkt het?
Je daagt een ander team uit of wordt zelf uitgedaagd.
Meerdere korte wedstrijdjes dus waarbij je speelt op het scherpst van de snede en die gaan om twee gewonnen supertiebreaks.
Je speelt als dubbelteam dus supertiebreaks tegen teams van verschillende niveaus.
Hoe meer je wint hoe hoger je op de ladder komt te staan.
Iedereen speelt dus uiteindelijk tegen zijn eigen speelsterkte en probeert zo hoog mogelijk op de ladder te komen.

De hoofdprijs is natuurlijk de bovenste plaats op de ladder, maar er zijn meerdere leuke prijzen te winnen wanneer je op een andere positie op de ladder eindigt dan waar je begon.

Je hoeft niet de hele dag aanwezig te zijn! Een uurtje er tussen uit? Geen probleem, mits je dit even meldt bij de wedstrijdleiding.

Gezelligheid naast de baan
Naast al deze actie kun je op gepaste corona afstand fijn genieten van chille lounge muziek en een heerlijk zomers drankje voor het ultieme zomergevoel.
Even relaxen voor de volgende actie op de baan plaatsvindt.

Per persoon betaal je € 7,50 per onderdeel voor je deelname.
Dit is inclusief 1 lekkere zomerse cocktail.

Je kunt je samen met je (mix)dubbelpartner inschrijven voor 23 juli 12:00 .
Er wordt alleen gedubbeld!
Je mag aan 2 onderdelen meedoen!
Mocht je nog geen dubbelpartner hebben dan zoeken wij iemand voor je om mee te spelen.
Geef dan aan dat je mee wil doen, maar nog geen dubbelpartner hebt.

Aanmelden via:
tiebreakopen@gmail.com